Autor |
Wiadomość |
Avasil
Król królów, Wódz wszystkich wodzów

Dołączył: 20 Cze 2018
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 10:58, 12 Lis 2018 |
 |
Temat do zażaleń w razie złamania regulaminu przez któregoś gracza i próśb o potwierdzenie własnych traktatów (np. z wymianą prowincji)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Herr_Pszemek
Dołączył: 16 Paź 2018
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:14, 28 Gru 2018 |
 |
Skarga numer 1 w grze. Mefisto zdobył Malbork katapultą a to jest forteca. Tak więc składam oficjalne zażalenie w sprawie złamania regulaminu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Avasil
Król królów, Wódz wszystkich wodzów

Dołączył: 20 Cze 2018
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:49, 28 Gru 2018 |
 |
Od tury mefisto zrobił turę tylko "Il Duce", mogę albo spróbować ustalić jakąś karę i rekompensatę (ale w takiej sytuacji będzie to dość inwazyjne) albo mogę zarządzić mniejszą karę i pozwolić poprawić ten ruch, ale tutaj musiałaby być zgoda również mefisto, Il Duce i Nieznajomego jesli zaczął już turę
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Mefisto
Obserwator świata antycznego
Dołączył: 21 Cze 2018
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 16:19, 28 Gru 2018 |
 |
Chwila chwila. Katapultą nie można zdobywać CYTADELI, nie fortecy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Avasil
Król królów, Wódz wszystkich wodzów

Dołączył: 20 Cze 2018
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 16:24, 28 Gru 2018 |
 |
Mefisto napisał: |
Chwila chwila. Katapultą nie można zdobywać CYTADELI, nie fortecy. |
Cytat: |
j) Każda KO musi na samym początku określić się co do reguł oblężniczych. W domyśle podstawowymi są podane poniżej Reguły Joopitera:
a) Balistą można zdobyć jedynie fort, małe miasteczko lub drewniany zamek przeciwnika,
b) Katapultą można zdobyć to samo co balistą oraz zamek oraz wszystkie rodzaje miast,
c) Trebuszami oraz wszystkimi rodzajami machin prochowych można zdobywać wszystko,
d) Punkty a)-c) nie dotyczą rebelii.
e) Wszystkie typy osad i forty można zdobywać za pomocą machin budowanych podczas oblężenia (tarany, drabiny, wieże oblężnicze)
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Avasil
Król królów, Wódz wszystkich wodzów

Dołączył: 20 Cze 2018
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 17:15, 28 Gru 2018 |
 |
W przypadku powtórzenia ruchu proszę jeszcze mefisto o wysłanie dyplomaty do Zakonu wraz z podarunkiem 500 florenów.
Jeśli nie da rady powtórzyć, to coś jutro wymyślę, ale będzie ciężko to ogarnąć, żeby było fair
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Herr_Pszemek
Dołączył: 16 Paź 2018
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:14, 06 Sty 2019 |
 |
Przypominam Mefisto o 500 florenach, które nie doszły jeszcze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Mefisto
Obserwator świata antycznego
Dołączył: 21 Cze 2018
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 16:44, 07 Sty 2019 |
 |
Nie widziałem tego posta.
Swoją drogą nie widzę powodu, żebym miał dawać 500 florenów Zakonowi. W grze żadnej ujmy nie odniósł. To Duńczyk musiał robić od nowa turę. Przy powtarzaniu tury nigdy nie widziałem kar.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mefisto dnia Pon 16:52, 07 Sty 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Avasil
Król królów, Wódz wszystkich wodzów

Dołączył: 20 Cze 2018
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 20:45, 07 Sty 2019 |
 |
Ok, mogłem ci też dać znać prywatnie w wiadomości, ale kara dalej obowiązuję i proszę się do niej dostosować w najbliższej turze.
Kara jest za złamanie regulaminu, a Zakon wybrałem dlatego że on tutaj byłby poszkodowany gdyby nie zostało to zgłoszone.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Mefisto
Obserwator świata antycznego
Dołączył: 21 Cze 2018
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 2:30, 22 Sty 2019 |
 |
Mam prośbę do MG na steamie.
Swoją drogą zastanawia mnie co tu się odjaniepawla w mechanice, że kasa nie jest obliczana bezpośrednio przed konkretną turą (tzn np u mnie w momencie przejścia z Rusi na Niemcy) tak jak zawsze było? Rozumiecie coś z tego? Pamiętam, że coś innego obliczało się w innym momencie.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mefisto dnia Wto 2:38, 22 Sty 2019, w całości zmieniany 2 razy
|
|
 |
 |
Zachar
Administrator
Dołączył: 20 Cze 2018
Posty: 1012
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 9:05, 22 Sty 2019 |
 |
Kasę oblicza zaraz po kliknięciu przez Ciebie klepsydry. to samo miałem w Brytanii gdzie po zniszczeniu 3 armi w turach Walii i Anglii spidziewałem się sporo kasy a jednak policzyło mi dochód na następną turę taki jak planowany w mojej.turze. czyli oblicza zaraz po kliknięciu + koszt utrzymania nowo powołanych a nie w momencie dostania nowej tury
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Mefisto
Obserwator świata antycznego
Dołączył: 21 Cze 2018
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 14:57, 22 Sty 2019 |
 |
Ale mogę przysiąc, że w wwmwe obliczało NA turę. Uwzględniało zawsze straty dochodów, terytoriów doznanych przez działania innych.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Zachar
Administrator
Dołączył: 20 Cze 2018
Posty: 1012
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 15:04, 22 Sty 2019 |
 |
Też wydaje mi się że tak było. Stąd moje zdziwienie w Brytanii. Ale tak jest że dochód naliczany po kliknięciu klepsydry. W Brytanii byłem około 10000 w plecy przez to. I to nie jest błąd ale tak niestety nalicza wszystkim
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Mefisto
Obserwator świata antycznego
Dołączył: 21 Cze 2018
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 16:32, 22 Sty 2019 |
 |
Dzięki wielkie za wyjaśnienie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|