 |
|
Autor |
Wiadomość |
Pirx
Król Macedonii i Kimmerii

Dołączył: 21 Cze 2018
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 13:53, 26 Maj 2019 |
 |
Panowie,
wymieniajmy się tutaj spostrzeżeniami dot. multi na 3K. Co się fajnie sprawdza, co nie działa itepe. Na potrzeby turnieju na orgu potrzebujemy połączyć siły. Bo konkurencja (SB) nie śpi i solidnie testuje. Więc jako pojedyncze elektrony zostaniemy zjedzeni.
Moje uwagi po kilku bitwach:
1. Kawaleria szturmowa rządzi - rush na ten moment wydaje się optymalną taktyką. Ta kawaleria tygrysia jedzie i po piechocie mieczowej, i po włóczniach.
2. Trenujcie na modzie tradycyjnym, gdzie genek jest w oddziale a nie sam (jak w romantycznym). Bo taki format najpewniej będzie grany na turnieju orgowym. Więc rankingowe gierki odpadają raczej, bo tam jest "romantic".
3. Strzelcy robią dobrą robotę, ale jednak potrzebują czasu. Tymczasem bitwy są niezwykle szybkie, intensywne. Strzelcy z automatu mają włączony tryb dystansowy, więc uciekają jak ktoś się zbliży. Warto to wyłączyć bo inaczej mogą nie zrobić roboty.
4. Genkom można podnosić umiejętność (za dodatkowy hajs), efektem czego pojawiają się dostępy do nowych jednostek. Często bardzo dobrych. Trzeba będzie potestować co ma sens - czy oszczędzić na genku i polecieć podstawowymi jednostkami, czy też dopłacić i mieć mniej lepszych jednostek.
5. Sam tryb multi nie za bardzo działa, praktycznie nie wyświetlają się gry a ponoć w 3K w porywach gra 170k ludzi.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Nieznajomy
Sufet Kartaginy

Dołączył: 21 Cze 2018
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 14:57, 26 Maj 2019 |
 |
Fajnie że o tym piszesz ja jutro odpalam i bierzemy się za testy żebyśmy nie zostali na samym starcie zjedzeni
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Pirx
Król Macedonii i Kimmerii

Dołączył: 21 Cze 2018
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 13:41, 28 Maj 2019 |
 |
6. OP generał - Lu Bu. Niedostępny z automatu, trzeba wygrać jakąś bitwę chyba na rankach vs chyba Don Ju. Ponad 400 szarży, niezłomność. Czołg. W bitwach multi wczoraj zabijał w każdej po 500 przeciwnika. Ja go nie mam. Ale jeżeli mają być jakiekolwiek szanse w turnieju - trzeba go koniecznie odblokować.
7. Wybór genka ma znaczenie nie tylko z perspektywy oddziałów, które możesz zrekrutować, ale również z perspektywy jednostki do walki. Np. generałowie Awangardy mają 250-350 szarży, co jest bardzo mocną liczbą. Więc na polu bitwy koszą i np. jakiś zwyczajny genek nie ma z nimi żadnych szans w walce. Więc zasadniczo warto brać Awangardę plus ewentualnie kogoś dodatkowego dla innego rodzaju jednostek (np. kusz).
8. Kawaleria rządzi ale jednak nie aż tak jak pierwotnie myślałem. W stojącą piechotę włóczni kawaleria od frontu nie wjedzie, rozbije się. W biegnącą już może wjechać. Więc można grać armiami złożonymi z piechoty i strzelców przy towarzystwie jazdy i radzić sobie.
9. Ciężka piechota (np. Niebios) jest bardzo silna i przydatna na polu walki. Wycina piechotę, daje radę kawalerii. Przy wsparciu strzelców robi robotę.
10. Trzeba zawsze uważać na tyły. Bo można złożyć armie w całości do ukrycia się i na początku bitwy można się obudzić z armią na własnych tyłach szarżującą na Ciebie.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pirx dnia Wto 13:41, 28 Maj 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |